مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1396 ساعت 10:552018-01-29بين الملل

قرائت کتاب ضد ترامپ در مراسم سالانه "گرمی"


در بخشی از مراسم "گرمی" امسال یک فیلم از پیش ضبط شده پخش شد که در آن برخی از مطرح ترین خوانندگان آمریکایی و "هیلاری کلینتون" رقیب سابق ترامپ، - بخش هایی از کتاب جنجالی" آتش و خشم؛ درون کاخ سفید ترامپ" را می خوانند.

شصتمین مراسم سالانه اعطای جوایز موسیقی در آمریکا موسوم به "گرمی" تبدیل به عرصه ای برای طرح انتقاد از دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران" در بخشی از مراسم "گرمی"که ساعاتی پیش در نیویورک به پایان رسید خواننده های مشهور آمریکایی برنده جایزه گرمی امسال در یک فیلم از پیش ضبط شده بخش هایی از کتاب جنجالی" آتش و خشم؛ درون کاخ سفید ترامپ"- که اخیرا انتشار آن جنجال زیادی به پا کرده است را قرائت کردند.

آخرین نفر از قرائت کنندگان بخش هایی از این کتاب "هیلاری کلینتون" رقیب سابق ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری بود که بخشی از کتاب را خواند که مربوط به دلیل علاقه ترامپ به "فست فود" و به طور خاص" مک دونالد" است چرا که بنا به مدعای " مایکل وولف" نویسنده این کتاب، ترامپ از طرح توطئه احتمالی مسموم شدنش می ترسد و به همین خاطر ترجیح می دهد بیشتر غذاهای فست فودی مک دونالد بخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرائت کتاب ضد ترامپ در مراسم سالانه "گرمی"

قرائت کتاب ضد ترامپ در مراسم سالانه "گرمی"